У мене така ситуація, я студентка 2 курсу спеціальність МО, і в мене на зимній сесії є три предмети які я не можу сама зробити. Це дослідження операцій, Підприємництво та Підприємнецьке право. Якщо хто має які контрольні з цих дисциплін скиньте мені дуже прошу, я думаю мені буде легше розібратися і зробити по своєму варіанту. Буду дуже дуже вдячна!
Я такая как есть, я не буду другой ....
Malushka, да давно то було... Підприємницьке право мабуть веде Костюкевич А. М. лякає, напрягає, але потім поставить ДО Бердюк або Василів, о це вже напряг, навіть не знаю чим допомогти, були десь якісь практичні з ДО в екселі, подивлюсь... І шо саме треба.... Не переживай здасиш
Malushka, да давно то було... Підприємницьке право мабуть веде Костюкевич А. М. лякає, напрягає, але потім поставить ДО Бердюк або Василів, о це вже напряг, навіть не знаю чим допомогти, були десь якісь практичні з ДО в екселі, подивлюсь... І шо саме треба.... Не переживай здасиш
капець легко вам казати( а мені треба контрольну для нього зробити, а по методичкам там 0 інформації :(( буду дуже вдячна за практичні скинь на мило якщо можеш masanka2006@mail.ru
Так як тема вже створена то вирішив писати сюди, щоб уникнути 20 тем ДОПОМОЖІТЬ!!!!
Товариші студенти така ситуація.... на сайті я найшов тести інвестиційного менеджменту..., що дало змогу позитивно здати екзамен всій групі... тепер постало питання можливо є розвязки(ТЕСТИ), ІННОВАЦІЙНОГО менеджменту.... електронний варіант(программа для тренування) в мене є...., але вона не ефективна для заочного навчання так як не використовується для НАС...
ЯКЩО є то попрошу кинути на мило чи відписати тут в ОСОБИСТІ ПОВІДОМЛЕННЯ. МИЛО: bayker.82@mail.ru
Додано (26.01.2009, 22:19) --------------------------------------------- Люди, що не в кого немає інфи???
Если хочешь избежать критики ничего не делай, ничего не говори, и будь никем! (с)
Повідомлення відредагував Bayker - Субота, 24.01.2009, 15:12